loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 592 یکشنبه 10 بهمن 1389 نظرات (0)
در ابتدای شوء ویكی گوئررو با گفتن كلمه ببخشید وارد رینگ می شود. در ادامه ویكی صحبت هایی را انجام داد و در بخشی گفت: هفته گذشته به تدی لانگ حمله شد، بنابراین من فعلا جنرال منجر اسمك داون هستم. در ادامه ناگهان موزیك رندی اورتن زده شد و او نیز وارد رینگ شد. اورتن نیز حرف هایی زد و گفت: ویكی، من را به خاطر چیزها و بلاهایی كه قرار است سر دوست پسرت و دمیز بیاورم، ببخش. من خواستار بازگرداندن عنوان قهرمانی خود هستم و این كار را هم در رویال رامبل عملی خواهم كرد. در ادامه دالف زیگلر نیز وارد رینگ شد و خطاب به رندی اورتن گفت: لطفا به من و دوست دخترم احترام بگذار. در ادامه اورتن نیز با زدن یك RKO به آن ها احترام گذاشت! پس از پایان بخش ابتدایی شوء به سراغ مسابقه اول می رویم.

مسابقه اول: تیم لیكول در مقابل كلی كلی و كاتلین
میشل و لیلا مك كول در حال ورود به رینگ بودند كه كلی كلی و كاتلین به آن ها حمله كردند و بازی آغاز شد. در ابتدا كاتلین بهتر كار می كند و یك دبل كلوسلاین به لیكول زد. در ادامه كاتلین یك بادی اسلم نیز روی لیلا اجرا كرد. كاتلین آماده زدن فینیشر خود به میشل بود كه میشل بدل كرد و یك بیگ بوت را روی او اجرا كرد و توانست پس از كاور، موفق به پیروزی در این بازی شود و خودش را برای رویارویی با ناتالیا در رویال رامبل آماده كند.
برنده مسابقه: تیم لیكول

مسابقه دوم: درو مك اینتایر در مقابل جی تی جی
پیش از آغاز بازی، كلی كلی به عنوان مهمان در كنار گزارشگران قرار گرفت. بازی آغاز می شود و مك اینتایر در همان ابتدا در كرنر روی JTG كار می كند. مك اینتایر برای زدن نك بریكر آماده میشد كه جی تی جی یك كلوسلاین را روی او اجرا كرد. در ادامه مك اینتایر موفق شد بالاخره نك بریكر را حریف اجرا كند و سپس بعد از آن فیوچر شاك دی دی تی را به JTG زد و موفق به پیروزی شد. پس از پایان بازی كلی كلی رینگ را ترك كرد.
برنده مسابقه: درو مك اینتایر

در بك استیج تاد گریشام دیده می شود كه در حال مصاحبه با كودی رودز است. رودز می گوید: در هفته گذشته مسابقه ای كه با ری میستریو داشتم، او بینی مرا با زدن 619 شكاند! به همین دلیل مدتی نمی توانم بازی كنم و باید كنار و دور از بازی ها باشم. من دیگر احساس دشینگ بودن (بی باكی) نمی كنم! در بخشی دیگر ادج دیده می شود كه او هم در حال صحبت كردن با مجری شوء است. ادج درباره گروه دكور و درگیری او در هفته گذشته با آن ها صحبت می كند و سپس درباره بازی امشب و تگ تیم بودن با رندی اورتن حرف زد. در بخش دیگری از بك استیج آلبرتو دلریو مشاهده می شود كه طبق معمول در حال تعریف كردن از خود است و خود را برای مایكل تراور معرفی می كند و خود را شانس اول پیروزی در مسابقه رویال رامبل 40 نفره می داند!

مسابقه سوم: مسابقه رویال رامبل آلبرتو دلریو!
در ابتدا آلبرتو دلریو با معرفی ریكاردو رودریگز وارد رینگ می شود. سپس ست آلن و مایك استیونس نیز به این جمع پیوستند. ابتدا دلریو، آلن را در همان ابتدای ورودش به بیرون پرتاب كرد و سپس استیونس را با زدن یك كلوسلاین از رینگ خارج كرد تا منتظر نفر بعدی بماند. در این لحظه ناگهان موزیك كین زده می شود و كین پس از دو هفته غیبت به میادین بازگشت. دلریو شوكه شده و به نظر می رسد از كین خوف دارد! كین وارد رینگ شده و خیلی راحت دلریو را می زند. در كرنر كین چند پانچ به دلریو زد. دلریو كین هم چنان با هم درگیر بودند كه صدای موزیك كوفی كینگستون زده شد و كوفی نیز وارد رینگ شد و كین و دلریو را به بیرون رینگ انداخت و توانست برنده این بتل رویال شود. در ادامه كین و دلریو عصبانی شدند و به داخل رینگ آمده و به كوفی حمله كردند كه در این لحظه موزیك ری میستریو زده شد و او به كمك كوفی آمد و او را از دست كین نجات داد. در این لحظه ویكی گوئررو با گفتن كلمه ببخشید! وارد استادیوم شد و به عنوان جنرال منجر امشب اسمك داون اعلام كرد: امشب مسابقه ای تگ تیم برگزار خواهد شد و دلریو و كین در مقابل میستریو و كینگستون قرار خواهند گرفت!
برنده مسابقه: كوفی كینگستون

مسابقه چهارم: آلبرتو دلریو و كین در مقابل ری میستریو و كوفی كینگستون
بازی آغاز می شود و كین و كوفی با هم درگیر می شوند. كین در این بین بهتر كار كرد و حالا دلریو به بازی آمد. دلریو نیز خوب كار كرد و چند ضربه زیبا را به كوفی زد و بیشتر در كرنر روی او كار كرد. در ادامه میستریو و دلریو با هم درگیر شدند كه دلریو موفق بود. پس از بازگشت از پیام های بازرگانی، كین و میستریو در حال زدن هم هستند كه میستریو توانست یك DDT را روی كین اجرا كند. دوباره كوفی و دلریو به بازی رفتند كه كوفی یك كلوسلاین به دلریو زد. در پایان، كین اعصابش خرد شد و به دلریو حمله كرد و یك بیگ بوت به او زد و از رینگ خارج شد. در ادامه میستریو یك 619 و كوفی نیز فینیشر خودش را روی دلریو اجرا كردند و كوفی، دلریو را پین و برنده بازی شد.
برنده مسابقه: آلبرتو دلریو و كین

مسابقه پنجم: بیگشو در مقابل هیث اسلاتر
پیش از آغاز این بازی، بیگشو در رینگ حاضر شد و صحبت هایی را در مورد گروه دكور انجام داد. همین باعث شد كه دكور، بیگشو را محاصره كنند و منجر به برگزاری این بازی شود. بازی بسیار كوتاهی بود. بازی كاملا در دست بیگشو بود و او خیلی راحت اسلاتر را مورد حمله قرار داد. در پایان پس از این كه بیگشو چندین ضربه محكم را به اسلاتر زده بود، یك چوك اسلم به او زد و توانست برنده بازی شود. پس از پایان بازی بار دیگر دكور وارد رینگ شدند و به بیگشو حمله كردند كه در همین لحظه استاران راء و اسمك داون به رینگ هجوم آوردند و باعث ترسیدن و فرار كردن دكور شدند.
برنده مسابقه: بیگشو

مسابقه ششم: ادج و رندی اورتن در مقابل دالف زیگلر و دمیز
در مین اونت این هفته اسمك داون شاهد یك مسابقه تگ تیم بودیم. بازی آغاز می شود و اورتن و زیگلر با هم درگیر می شوند. در كرنر، زیگلر روی اورتن كار كرد و موفق نشان داد. اما اورتن خیلی زود به بازی برگشت و زیگلر را ناكام گذاشت. در ادامه دمیز و ادج با هم درگیر شدند كه میز بهتر كار كرد و یك پاوراسلم به ادج زد. اورتن نیز در حالی كه حواس داور پرت بود، یك RKO به دمیز زد. پس از بازگشت از تبلیغات، زیگلر و اورتن با هم مقابله می كنند كه در این بین دمیز چندین بار قصد دخالت داشت كه اورتن نگذاشت. در ادامه دمیز یك بك بریكر را روی اورتن زد. در ادامه اورتن به بازی برگشت و دمیز را زد. ادج و زیگلر با هم درگیر هستند و آن طرف دو یاری كه بیرون هستند یعنی اورتن و دمیز نیز در گوشه دیگری از رینگ با هم درگیر هستند. حالا اورتن یك كلوسلاین به دمیز می زند و دوباره همین حركت را روی الكس رایلی انجام داد. در آن طرف ادج یك زیگ زاگ و سپس اسپیر را روی زیگلر زد و موفق به كاور و پیروزی در این مسابقه تگ تیم شد.
برنده مسابقه: ادج و رندی اورتن

پس از پایان بازی، ویكی گوئررو در رینگ حاضر شد و به ادج گفت: در مسابقه رویال رامبل این هفته، حق نداری از فن اسپیر در مقابل زیگلر استفاده كنی و این فن برای تو ممنوع است! اگر اسپیر را بزنی، اتوماتیك به عنوان بازنده اعلام می شوی و زیگلر قهرمان جدید سنگین وزن جهان خواهد شد. در همین لحظه ادج در حال آماده شدن برای زدن اسپیر به ویكی گوئررو بود، كه ویكی جاخالی داد و اسپیر را برای بار دوم دالف زیگلر خورد. شوء اسمك داون این هفته در حالی كه موزیك ادج زده میشد، به پایان رسید

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 764
  • آی پی دیروز : 1047
  • بازدید امروز : 26,569
  • باردید دیروز : 22,890
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 26,569
  • بازدید ماه : 201,830
  • بازدید سال : 632,203
  • بازدید کلی : 32,485,407
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل