loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 665 چهارشنبه 06 بهمن 1389 نظرات (0)


-----------------------------------

نتایج دابلیو دابلیو ای راء 24 ژانویه 2011:
در راء این هفته كه دوشنبه شب به وقت ایالات متحده در دیترویت برگزار شد، شاهد مسابقات زیبا و تماشایی بودیم كه از مهم ترین آن می توان به درگیری دو گروه نكسوس و دكور اشاره كرد. با هم نتایج مسابقات این هفته را مرور كوتاهی می كنیم:

در ابتدای شوء ادج وارد رینگ می شود و صحبت هایی را بر علیه دمیز انجام می دهد. او از پایان یافتن تحمل خود برای بازی با دمیز می گوید و به او اعلام می كند كه سریع تر بیاید. در این لحظه ایمیلی از جنرال منجر راء می آید و جی ام در ایمیل خود گفته است: بازی تو با میز امشب برگزار خواهد شد. من بی احترامی تو را هنوز فراموش نكردم. در اداكه جی ام گفت: یك بازی تا دقایقی دیگر براگزار خواهد شد و هر كسی كه بتواند ادج را به بیرون از رینگ بندازد، جای او را در رویال رامبل 2011 خواهد گرفت. حالا جك سواگر، تایسون كید و درو مك اینتایر به رینگ حمله می كنند اما ادج توانست همه آن ها را به بیرون پرتاب كند و برنده بازی فوق شود. حالا ادج از جی ام به خاطر این آزمایش تشكر كرد و گفت: می خواهم كاری كه در گذشته در راء كردم، را دوباره تكرار كنم. در ادامه مایكل كول، لب تاپ را گرفت و فرار كرد. در این لحظه نكسوس وارد رینگ می شوند و سی ام پانك صحبت هایی درباره این كه نكسوس به بزرگ ترین گروه تاریخ كمپانی تبدیل خواهد شد و پیروز رویال رامبل امسال خواهد بود، انجام می دهد. در این لحظه گروه دكور وارد رینگ می شوند و وید برت پاسخ صحبت های پانك را می دهد. در این لحظه ایمیلی از جنرال منجر می آید و می گوید: امشب یك مسابقه میان پانك و برت برگزار خواهد شد و بازنده آن به همراه تیم خود حق شركت در رویال رامبل 40 نفره را نخواهند داشت. هم چنین جی ام گفت: داور این بازی جان سینا است!

مسابقه اول: جان موریسون و مارك هنری در مقابل كینگ شیموس و آلبرتو دلریو
بازی آغاز می شود و شیموس و موریسون با هم درگیر می شوند. شیموس در كرنر روی موریسون كار می كند. حالا دلریو به بازی می آید و كار شیموس را گوشه رینگ ادامه می دهد. در ادامه موریسون به بازی برگشت و یك ازیگیوری به هر دو زد. سپس موریسون، دلریو را هم زد و حالا آماده زدن دایو روی شیموس در بیرون از رینگ می شود كه شیموس جاخالی می دهد و موریسون به شدت به زمین می خورد. حالا در رینگ، دلریو فینیشر خودش را روی مارك هنری اجرا كرد و و هنری نیز تپ اوت كرد تا تیم دلریو شیموس برنده بازی شوند.
برنده مسابقه: كینگ شیموس و آلبرتو دلریو

در بك استیج اعضای نكسوس دیده می شوند كه نگران هستند و مدام در حال صحبت كردن با هم هستند. پانك به جمع آن ها اضافه می شود و نگرانی آن ها را بیهوده می داند و می گوید: برای موفقیت شما باید خود را قربانی كنید. در ادامه پانك درباره سینا صحبتی نكرد و تمركز گروه خود را مهم ترین مسئله در این زمان دانست.

مسابقه دوم: ملینا در مقابل ناتالیا
این مسابقه بر سر كمربند قهرمانی دیواس برگزار شد. بازی آغاز می شود و ملینا بازی را بهتر آغاز می كند و یك اسلم به ناتالیا می زند. در ادامه دو استار روی هم كار كردند تا جایی كه ناتالیا شارپ شوتر را روی ملینا اجرا كرد اما ملینا تپ اوت نداد ولی دوباره ناتالیا او را عقب كشید و شارپ شوتر را انجام داد تا این كه بالاخره ملینا تپ اوت داد و ناتالیا توانست ضمن برنده شدن، هم چنان قهرمان كمربند باقی بماند.
برنده مسابقه: ناتالیا

در بك استیج جاش میتوز دیده می شود كه در حال انجام مصاحبه به جان سینا است. سینا می گوید: من داوری جوانمردانه ای خواهم كرد اما اگر پانك برنده بازی شود، خودم او و تیمش را در رویال رامبل حذف خواهم كرد.

مسابقه سوم: ادج در مقابل دمیز
این مسابقه، مسابقه دو قهرمان كمربند قرمانی جهان و كمربند سنگین وزن جهان بود كه برگزار شد. الكس رایلی در كنار رینگ حضور داشت و ویكی گوئررو به همراه دالف زیگلر در كنار گزارشگران حاضر بودند. بازی آغاز می شود و ادج با یك البو، دمیز را به بیرون رینگ پرتاب می كند. حالا ادج آماده اجرای همرلاك شد كه دمیز بدل كرد ولی در ادامه یك الو دیگر از ادج خورد. پس از بازگشت از تبلیغات، دمیز كنترل بازی را در دست دارد و چند فن روی ادج می زند. در ادامه رایلی برای ادج مزاحمت ایجاد كرد كه دمیز از این فرصت استفاده كرد و ادج را رول آپ كرد اما موفق نبود. حالا ادج یك كیك به رایلی زد و یك DDT را روی دمیز اجرا كرد و برای زدن اسپیر آماده شد. در این لحظه زیگلر در بازی دخالت كرد و به ادج حمله كرد. دمیز و رایلی هم به این جمع اضافه شدند. در این لحظه موزیك رندی اورتن زده می شود و او وارد رینگ می شود و یك RKO به رایلی و زیگلر زد اما دمیز با كیف به پای اورتن ضربه ای زد و به همراه رایلی و زیگلر از رینگ فرار كردند و ادج توانست با قانون DQ برنده بازی شود.
برنده مسابقه: ادج

مسابقه چهارم: دنیل برایان و خواهران بلا توئینز در مقابل تد دیبیاسی و ماریس و آلیشا فاكس
بازی آغاز می شود و دیبیاسی و برایان با هم درگیر می شوند. در این بین برایان بهتر كار كرد. حالا ماریس به بازی آمد و در طرف دیگر با بری بلا درگیر شد. در كنار رینگ، نیكی بلا در حال بوسیدن دنیل برایان بود كه باعث گیج شدن و پرت شدن حواس بری بلا شد و ماریس هم از این فرصت استفاده كرد و بری را رول آپ كرد و توانست تیم خود را برنده بازی كند. پس از پایان بازی، خواهران بلا با هم درگیری لفظی پیدا كردند!
برنده مسابقه: تد دیبیاسی و ماریس و آلیشا فاكس

در بك استیج، جاش میتوز با وید برت مصاحبه می كند. برت می گوید: من مدت هاست كه از جان سینا و راء دل كندم و برای سینا احترام قائل هستم و دیگر در دكور شاهد این مسائل نخواهید بود، امیدوارم سینا هم برای من در بازی امشب احترام قائل باشد.

مسابقه پنجم: هاسكی هاریس و مایكل مك گیلاكاری در مقابل سانتینو مارلا و ولادمیر كازلاو
سانتینو و مایكل بازی را آغاز می كنند و سانتینو اقدام به زدن ضربه به مك گیلاكاری می كند كه مایكل او را به ترنباكل پرت می كند. حالا هاسكی هاریس به بازی می آید و یك كیك به ساتینو می زند. حالا هاریس سابمیشن را روی مارلا اجرا می كند اما سانتینو خودش را نجات می دهد. حالا مارلا به بازی برگشت و آماده برای زدن كبرا شد كه مك گیلاكاری حواس او را پرت كرد و هاریس از پشت یك رانینگ نك بریكر را روی سانتینو اجرا كرد و توانست برنده بازی شود.
برنده مسابقه: هاسكی هاریس و مایكل مك گیلاكاری

مسابقه ششم: سی ام پانك در مقابل وید برت
در قبل از بازی سینا، اعضای نكسوس و دكور را به بیرون رینگ می اندازد. حالا بازی آغاز می شود و پانك كنترل بازی را در دست می گیرد و برت را به بیرون پرت می كند. حالا پانك سینا را تحریك و به نوعی مسخره می كند كه سینا نیز او را به بیرون رینگ پرتاب كرد! حالا یك ساید اسلم در رینگ از برت به پانك زده می شود. حالا هر دو به هم یك كلوسلاین همزمان می زنند و به روی زمین می افتند. در این لحظه جان سینا رینگ را ترك كرد و به رابرتس، آنوسر رینگ گفت كه بازی به علت فحش دادن بیش از حد دو گروه به هم DQ اعلام شود. رابرتس هم اعلام می كند و هر دو گروه از رویال رامبل 40 نفره حذف می شوند! حالا سینا به رینگ برگشت و خوش حالی كرد. در این لحظه ایمیلی از جنرال منجر می آید و اعلام می كند كه نتیجه بازی پابرجاست اما هر دو گروه دكور و نكسوس در بازی 40 نفره رویال رامبل حضور خواهند داشت. حالا مایكل كول خطاب به جان سینا می گوید: كه باید از هر دو گروه عذرخواهی كند در غیر این صورت از رویال رامبل 40 نفره حذف خواهد شد. حالا سینا از هر دو گروه عذرخواهی كرد و سپس به هر دو گروه حمله كرد. در این لحظه بیگشو و چند نفر دیگر وارد رینگ شدند و با هم درگیر شدند تا یك رویال رامبل كوچك در راء شاهد باشیم. در همین لحظه شوء راء این هفته نیز در حین درگیری ها به پایان رسید.
برنده مسابقه: بدون برنده

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 1023
  • آی پی دیروز : 1143
  • بازدید امروز : 18,668
  • باردید دیروز : 16,833
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 105,419
  • بازدید ماه : 171,039
  • بازدید سال : 601,412
  • بازدید کلی : 32,454,616
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل