loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 933 جمعه 07 خرداد 1389 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قدرتمند رایت Alcohol 120% 2.0.0 Build 1331 Portable Multilingual

Alcohol 120% 2.0.0 Build 1331 
Portable Multilingual.jpg

نرم افزار رایت Alcohol 120% ابزاری قدرتمند برای رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز می باشد که امکان تهیه نسخه پشتیبان از دی وی دی ها و سی دی های شما را به روشی ساده و سریع فراهم می نماید. علاوه براین این نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می نماید تا سی دی هایی را که بیشترین استفاده از آنها را دارید به صورت فایلهای ایمیج برروی رایانه خود ذخیره نمایید، تا بتوانید آنها را در صورت نیاز به آسانی و تنها با استفاده از یک کلیک ساده فراخوانی نمایید. این برنامه همچنین اکنون از عملکرد Pre-Mastering و فرمت دیسک های نوری بلوری نیز پشتیبانی می نماید، این برنامه معنای جدیدی از دنیای چندرسانه ای را برای شما به ارمغان می آورد ، بدون شک Alcohol سرآمد و پیشتاز در گروه نرم افزاری مشابه خود می باشد که قابلیت کپی نمودن و ضبط سی دی ها و دی وی دی های مختلف را با روشی ساده از برنامه فراهم می آورد. عملکرد جدید Alcohol Xtra که اکنون به این نرم افزار اضافه شده است، عملکردی منحصربفرد Pre-Mastering می باشد که با استفاده از جدیدترین فناوری که برنامه توسط آن ساخته و و ویژگی های جدیدی برای در نظر گرفته شده اند، این امکان را برای برنامه فراهم می نماید تا مکان خود را به عنوان بهترین نرم افزار در گروه خود را همچنان حفظ نماید. توسط این نرم افزار می توانید از سی دی هایی که بیشترین استفاده را از آنها دارید بصورت فایل ایمیج برروی رایانه ذخیره نموده و آنها را با سرعتی ۲۰۰ برابر بیشتر در ۳۱ درایو مجازی سی دی یا دی وی دی اجرا و فراخوانی نمایید.

براي دانلود اينجا كليك كنيد Download Now


دانلود رایگان بازی موتور سواری Super Motocross

hey9473526.jpg


بازی Super Motocross یک بازی موتور سواری بوده که در آن شما باید با جاده هایی سخت و موانع روبرو شوید و باید با قدرت خود این نوانع را پشت سر گذاشته و در زمان مشخص به خط پایان برسید.
این بازی دارای گرافیکی سه بعدی و حجمی کم است و از امکانات قابل توجهی بهره می برد یکی از این امکانات داشتن چهار نوع موتور است که می توانید با گرفتن کاپ های مختلف ان ها را ازاد کنید. یکی دیگر از این امکانات داشتن نیتروژن می باشد که می توانید با حرکات نمایشی نیتروژن خود را پر کنید. و اما جالبی این بازی به تنوع جاده هایش هست در این بازی پانزده جاده مختلف وجود دارد که می توانید با برنده شدن جاده قبلی جاده بعدی را آزاد کنید. شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به طور رایگان و مستقیم از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برخی از ویژگی ها و عکس های بازی در ادامه مطلب

دانلود بازی کامپیوتر جدید شرک Shrek Forever After 2010

shrek-forever-after.jpg

شرک SHREK را که می شناسید. همان غول سبز و شادی که همیشه از زندگی مسالمت آمیز و با آرامش در باتلاق خود لذت می برد و وی در کارتون محبوب شرک به همراه دوستان خود الاغ و گربه چکمه پوش خنده را بر لبهای کودکان و حتی بزرگترها می نشاندند. حالا این غول سبز مهربان به دنیای بازی های کامپیوتر برگشته تا تجربه جدید و متفاوتی از داستانهای شرک SHREK را برای شما به وجود آورد.
این بار در سایت میهن دانلود بازی جدید شرک را که به تازگی منتشر شده است را با نام Shrek Forever After که دارای داستان و سبک و گرافیک خاص و زیبایی می باشد را برای بازی در کامپیوتر برای شما آماده کرده ایم. شرک مرد خانواده نمونه بود، او سه فرزند داشته و خلق و خوی نظامی خود را کنار گذاشته است. در حال حاضر هیچ یک از کشاورزان دیگر از شرک ترسی نداشته و شرک بار دیگر به منطقه آشنایی به نام fakely.Stremyas بازگشته است. شرک با فردی به نام Rumpelshtiltshenom کوتوله دشمنی ایجاد می کند، در نتیجه شرک با نگاهی عمیق به خود مشاهده می کند که این شرک آن شرک همیشگی نیست و .....
سازنده : XPEC Entertainment
ناشر : Activision
سال تولید : 2010
سبک بازی : اکشن

برای مشاهده تصاویری از محیط بازی و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

براي دانلود اينجا كليك كنيد Download Now


دانلود تصاویر پس زمینه منحصر به فرد از اروپا

eunique_wallpapers_from_europe_Www.Mihandownload.Com.jpeg


امروز برای کاربران میهن دانلود مجموعه ای زیبا از تصاویر منحصر به فرد از اروپا را آماده کرده ایم .این مجموعه شامل 30 عکس زیبا از طبیعت زیبای اروپا میباشد .این تصاویر دارای گرافیک بالا بوده و در نوع خود بی نظیر میباشند . هم اکنون شما میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب این تصاویر زیبا را از سایت میهن دانلود دریافت کنید

دانلود رایگان بازی ماشین سواری Battle Metal - Street Riot Control

battle metal.jpg


بازی بسیار زیبای بتل متال در سال 2010 منتشر شده است. این بازی با گرافیک بالا و حجم کم خود توانسته رقیبی برای بازی های ماشین سواری معروف از جمله نید فر اسپید شود. یک حسن غیر قابل انکار این بازی این است شما علاوه بر رانندگی می توانید به رقیبان خود با استفاده از موشک و گلوله و وسایل دیگر تیراندازی هم بکنید. در این بازی شما قادر به مجهز کردن اتومبیل خود به اسلحه و زره هستید. یک قابلیت دیگه این بازی زدن و پر شدن دوباره نیتروژن اتومبیل هست که شما با استفاده از حرکات نمایشی نیتروژن خود را پر کرده و بر رقیبان خود غلبه کنید.
شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا به طور رایگان و با لینک مسستقیم از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برخی از ویژگی ها و عکس های بازی در ادامه مطلب

مجموعه ای از 14 آیکون زیبای ماشین

مجموعه ای از 14 
آیکون زیبای ماشین

مجموعه ای که پیش رو دارید شامل آیکون های جداب و با کیفیت ماشین است که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمائید. این آیکون های گرافیکی در دو فرمت ICO و PNG قرار داده شده اند که می توانید در طرح های خود از آن ها استفاده نمائید. در این مجموعه 14 آیکون ماشین های انیمیشنی قرار دارد.

براي دانلود اينجا كليك كنيد Download Now


نرم افزار اضافه کردن آیکون های جدید به صفحه استندبای برای سری 60 ورژن 3 SmartWorkspace v0.4 Without Sensor

SmartWorkspace_0.4_WithoutWensor_S60v3_www.MihanDownload.com.jpg

اگر شما نیز مایلید آیکون برنامه های مورد نظر خود را به منظور دسترسی سریعتر به آنها در صفحه ی استندبای گوشی خود اضافه کنید پیشنهاد می کنیم از نرم افزاری که در سایت میهن دانلود برای شما عزیزان قرار داده ایم استفاده کنید.نام این نرم افزار کاربردی SmartWorkspace v0.4 Without Sensor می باشد که به وسیله ی آن می توانید آیکون برنامه های مورد نظر خود را در قسمت های مختلف صفحه ی استندبای اضافه کنید تا برای دسترسی به آنها دیگر نیازی به باز کردن و جستجوی منوی گوشی نداشته باشید.این نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی های نوکیای دارای سیستم عامل نوکیا سری 60 ورژن 3 می باشد و برای دریافت این نرم افزار کاربردی می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

براي دانلود اينجا كليك كنيد Download Now


عکس های جدید لیلا اوتادی

براي دانلود اينجا كليك كنيد Download Now


سری جدید عکس الناز شاکردوست + بیوگرافی کامل

براي دانلود اينجا كليك كنيد Download Now


صاویری از آموزش جنگ جویان فلستینی

براي دانلود اينجا كليك كنيد Download Now


پیوند های مرتبط انسان با حیوان (طنز)

براي دانلود اينجا كليك كنيد Download Now


مجموعه پس زمینه های موبایل (۳)

براي دانلود اينجا كليك كنيد Download Now


عکس ثروتمند ترین شهر های جهان

براي دانلود اينجا كليك كنيد Download Now



بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 367
  • آی پی دیروز : 1047
  • بازدید امروز : 12,541
  • باردید دیروز : 22,890
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 12,541
  • بازدید ماه : 187,802
  • بازدید سال : 618,175
  • بازدید کلی : 32,471,379
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل